گونئی آذربایجانیم گوزوم سنی آغلاماسین، نه یاپسین؟

بیزیم دردیمیزین درمانی یئنه آنجاق ایستیقلال

گونئی آذربایجانیم گوزوم سنی آغلاماسین، نه یاپسین؟

بیزیم دردیمیزین درمانی یئنه آنجاق ایستیقلال

متن اعلامیه پخش شده از سوی کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان

هم وطن گرامی:
مطالب ذیل ، متن اعلامیه پخش شده از سوی کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان در بین مردم شهرهای غرب آذربایجان می باشد، شما نیز می توانید با تکثیر و پخش این مطالب در بین ملت آذربایجان آنان را از خطر حضور تروریسم کرد در غرب آذربایجان آگاه سازید.
کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان
۸۶/۳/۳۰



آیا می دانید که...

آیا می دانید که در سال ۱۲۹۸ هجری شمسی اکراد مهاجر به رهبری اسماعیل سیمکو غرب آذربایجان را به خاک و خون کشیدند.
آیا می دانید که در سال ۱۲۹۸ هجری شمسی در پی حمله اکراد مهاجر به رهبری اسماعیل سیمکو با حمله به شهرهای اورمیه،سلماس و خوی هزاران نفر انسان بی گناه را قتل عام کردند.
آیا می دانید که هنگام حمله اسماعیل سیمکو به اورمیه ۱۵۰ روستا مورد تاراج قرار گرفت و دهها دختر و زن بی گناه برای حفظ عفت و آبرو خودکشی کردند.
آیا می دانید که از ۲۰ خرداد تا ۱۵ تیر سال ۱۲۹۸ هجری شمسی در نتیجه محاصره شهر اورمیه از سوی اکراد مهاجر شهر با قحطی روبرو شد.
آیا می دانید که در سال ۱۳۰۰ هجری شمسی اکراد مهاجر با حمله به محال قشلاق ۹ روستا را در این محال با خاک یکسان کردند.
آیا می دانید که کاظم خان قوشچو این شیر مرد آذربایجانی با مردان مسلح خود در مقابل یاغیان مهاجر کرد مقاومت نمود و توانست آنان را شکست دهد.
آیا می دانید که در انقلاب ۱۳۵۷ تمام تورک های شهر خانا( پیرانشهر)، سویوق بولاق(مهاباد) و اشنو با تهدید اسلحه حزب تروریست دمکرات کردستان مجبور به ترک خانه های خود شدند.
آیا می دانید که عبدالرحمان قاسملو رهبر حزب تروریست دمکرات کردستان در کنگره این حزب دستور قتل عام تورک های سولدوز( نقده) را صادر کرد............ ....

www.bati-azerbaycan .blogfa.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد