گونئی آذربایجانیم گوزوم سنی آغلاماسین، نه یاپسین؟

بیزیم دردیمیزین درمانی یئنه آنجاق ایستیقلال

گونئی آذربایجانیم گوزوم سنی آغلاماسین، نه یاپسین؟

بیزیم دردیمیزین درمانی یئنه آنجاق ایستیقلال

3خبر مهم از تشکل آرمان


3خبر مهم از تشکل آرمان

تشکل آرمان در واپسین روزهای تعلیق

با گذشت6 ماه از حکم تعلیق تشکل و با هیچگونه تخفیف و بخششی که بارها نسبت به آن قول مساعد داده شده بود ،تعلیق تشکل به پایان رسید . در همین راستا و جهت بازگشائی تشکل هیئت نظارت به تشکیل جلسه پرداخته و رفع تعلیق تشکل را منوط بر دفاع از شکوائیه‌های رسیده بر علیه تشکل اعلام نموده است. گفتنی است نماینده نهاد رهبری در دانشگاه ، رئیس دفتر فرهنگ اسلامی،معاون دانشجوئی و... از شکایت کنندگان علیه تشکل و دبیر تشکل می‌باشند.

حکم تعلیق یک ترم برای بهنام ترکانپور

کمیته انظباطی نیز در آخرین جلسه خود بهنام ترکانپور عضو شورای مرکزی تشکل آرمان را به یک ترم محرومیت از تحصیل و پیشنهاد تبعید به یک واحد دیگر محکوم نمود . در این حکم علت محکومیت ،حضور در جریان اعتراض به نمایشگاه جنجالی حلبچه و توهین به کارکنان دانشگاه است که البته از چند و چون قضیه خبری در دست نمی‌باشد و جالب اینکه ترکانپور هیچ شاکی شخصی نسبت به این دو اتهام نداشته‌است. لازم به ذکر است که "توهین به کارمندان دانشگاه" از اتهامات کلیشه‌ای است که کمیته‌انضباطی مکررا از آن استفاده می‌کند ونه تنها اینکه در اکثر مواقع هویت این کارمندان مورد توهین قرار یافته!!!مشخص نیست بلکه تعداد زیادی از کارمندان بارها از فشارهای اعمال شده بر آرمان ابراز تاسف نموده‌اند.
شورای مرکزی تشکل آرمان فیلترینگ خبرگزاری ایلنا و پلمپ دفتر سازمان ادوارتحکیم را محکوم نمود

شورای مرکزی تشکل آرمان در آخرین جلسه خود ضمن صدور اطلاعیه‌ای فیلترینگ خبرگزاری ایلنا و پلمپ دفتر سازمان ادوار تحکیم را محکوم نموده و نسبت به افزایش فشار بر ساحه مقدس دانشگاه و محرومیتهای تحصیلی در دانشگاههای کشور ابراز نگرانی نموده است.

در این اطلاعیه بااشاره به اینکه خبرگزاری ایلنا به عنوان یکی از فعالترین،صادق‌ترین و بی‌غرض ترین خبرگزاریهای رسمی کشور بوده ،از تلاشهای این خبرگزاری نسبت به اجرای تعهدشان در رسالت خبررسانی تجلیل شده است.همچنین فیلترینگ یک خبرگزاری معتبر و رسمی کشور بعنوان بستن راههای قانونی نقد حاکمیت تلقی شده است. در ادامه این اطلاعیه ضمن ابراز نگرانی نسبت به برخورد با کوچکترین اعتراضات مدنی همچون اعتراضات صنفی ، اعتراض به تبعیضات جنسیتی و اعتراض به تبعیضات قومی ،پلمپ دفتر سازمان ادوار تحکیم و بازداشت اعضای شورای مرکزی آن را که در پی اعتراضات مدنی و منطقی صورت گرفته است محکوم و ادامه این روند برای کشور خطرناک قلمداد شده است.

تشکل آرمان دانشجو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد