گونئی آذربایجانیم گوزوم سنی آغلاماسین، نه یاپسین؟

بیزیم دردیمیزین درمانی یئنه آنجاق ایستیقلال

گونئی آذربایجانیم گوزوم سنی آغلاماسین، نه یاپسین؟

بیزیم دردیمیزین درمانی یئنه آنجاق ایستیقلال

دو خبر فوری و اختصاصی اویرنجی از دانشگاه تبریز

دو خبر فوری و اختصاصی اویرنجی از دانشگاه تبریز


یاردیم چاغریسی
تبریز بیلیم یوردو اویرنجی لرینین متینگ ینه قوشولون
تبریز بیلی یورد و اویرنجی لری بو ساعات(آلتی یاریم) تبریز دانشگاهینین ریاست بیناسی قارشیسیندا ( 29 بهمن خسته خاناسی نین یانی –یئنی بینا) توپلانیبلار. بوتون اویرنجی و میلی فعاللاردان ایسته نیلیر کی اونلارا یاردیم ائتسینلر.
دو خبر فوری و اختصاصی اویرنجی از دانشگاه تبریز

تجمع دانشجویان تا آزادی نادر مهد قارباغ ادامه می یابد
دانشجویان تجمع کننده در مقابل ساختمان ریاست دانشگاه تبریز از دکتر اعلمی (اهل مغان) معاون جدید دانشجوئی دانشگاه تبریز می خواهند تا تمام توان خود را برای آزادی هرچه سریعتر نادر مهد قاراباغ دانشجوی دانشکده مهندسی برق که توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در تظاهرات ضد آپارتایدی دیروز در منطقه بازار تبریز دستگیر شده است، بکار گیرد. دانشجویان که تعداشان به صدها نفر می رسد، اعلام نموده اند که تا آزادی این دانشجو به تحصن نامحدود خود ادامه خواهند داد. در صورت عدم پاسخگوئی به درخواست دانشجویان احتمال خارج شدن آنها از دانشگاه و پیوستن مردم شهر به آنها و کشیده شدن دامنه اعتراضات به داخل شهر زیاد است. دانشجویان همچنین از خبرگزاریهای داخلی و خارجی جهت تهیه گزارش و خبر درخواست کمک و همکاری نموده اند.

انتشار ویژه نامه یکم خرداد1385 دردانشگاه تبریز

امروز دوم خرداد 1386 دانشجویان آذربایجانی "خبرنامه داخلی واحد عقیدتی سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده کشاورزی ویزه نامه یکم خرداد 1385" را با تیراژی گسترده و بصورت رایگان در دانشگاه تبریز توزیع نمودند. در این ویژه نامه مطالبی چون" بیانات قرون وسطائی محمد مهدی عبد خدائی دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام در مصاحبه با آفتاب جهت اقدام دولت برای اشغال جمهوری مستقل اذربایجان"، " یک خرداد اعتراض به ایران"، طنزی با عنوان" اتحاد ملی آبگوشتی" و " نگاهی به اعتراضات توده ای ملت آذربایجان به تحقیر فرهنگ و هویت آذربایجانی" به چشم می خورد. این ویژه نامه با عبارت " آزادلیق یولوندا بیر نفر اولسه اوچ نفر آیاغا قالخار.." به پایان رسیده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد